SEO Hizmeti
Öneriler

Yıllık İznim İçin Rentiva.com’dan Araç Kiraladım

Yıllık iznim sırasında tatile gidebilmek için araç kiraladığım firma hakkında sizlere bilgi veriyorum.

Uzun ve yorucu geçen bir yılın ardından tatil zamanı geldi. Yaklaşık 16 günlük bir tatil beni bekliyordu. Tüm planlarımı yaptım. Öyle deniz kenarı, kalabalık yerleri pek sevmiyorum. Zaten yıl boyu sürekli çalışıyor ve şehirde insanlar ile iç içe oluyoruz. Bu nedenle bu yılki tatil planım kamp üzerineydi. 16 günlük tatilimi 15 günlük bir Karadeniz turu şeklinde planladım. Önümde iki seçenek vardı. Ya araba kiralayacaktım ya da otostop çekerek gidecektim. Riske giremezdim, çünkü zamanım kısıtlıydı. Bende araba kiralama konusunda karar kıldım.

Geçenlerde keşfettiğim Rentiva sitesi üzerinden beğendiğim ve planıma uygun bir aracı çok uygun bir fiyata kiraladım. (Bu arada firmanın garajyeri ile arabalının birleşmesi sonucu ortaya çıktığını öğrendim.) Tatil süresi boyunca toplam masrafımı da ortalama 3000 tl olarak hesapladım. Deniz kenarı bir yere gitsem neredeyse bunun iki katı ücret öderdim. Yani oldukça memnunum aldığım karardan.

Ford Fiesta Kiralık

Tatil Günü Geldi Çattı!

Evet, tüm hazırlıklarımı tamamladım, çantam hazır, çadırım hazır ve bende tatile hazırdım. Cuma akşam saat 9 kiraladığım aracı teslim aldım. Araç beklediğim gibiydi. Zaten 4 yaşında ve bakımlı bir araçtı. Hemen yola çıktım. İlk konaklama yerim ile son konaklama yerim arasında mesafe yaklaşık 800 km kadardı. Neyse, rentiva.com üzerinden kiraladığım aracım ile ilk konaklama noktam olan Ayancık’a ulaştım ve gözüme kestirdiğim güzel bir kamp noktasına çadırımı kurdum. Planımda her bölgede 1 gece konaklama vardı. Zaten sürem de anca yetiyordu. Konaklıyor, ertesi gün öğleden sonraya kadar bölgeyi yürüyor ve sonrasında diğer konaklama bölgeme doğru yola çıkıyordum.

Sanırım beşinci gündü. O günkü rotama doğru ilerliyordum ve yoğun bir trafik bulunuyordu. Kamp noktasına ana yoldan sonra yaklaşık 45 dakikalık bir mesafe kalıyordu. Işıklardan çıktıktan sonra ÇAT!!! arkadan bir araba sağolsun bize tosladı. Tutanak, belgeler falan tutuldu. İçim rahattı, firma tarafından yapılan sigorta herşeyi karşılıyordu. Her neyse o gün de rotamızı tamamladık. 15 günün böyle nasıl geçtiğini anlayamadan gitti geldi. Son kamp noktamda Artvin-Şavşat’tı. Belki de bu tatilin en güzel ikilisi Rize yaylaları ve son günüm olan Şavşat’tı. Çünkü Şavşat’ı sıklıkla duyuyor ve merak ediyordum. Gerçekten inanılmaz bir yer. Herkese böyle bir çılgınlık yapmalarını tavsiye ederim.